onsdag 24. april 2013

Kondis?

Idag ankom jeg Sognsvann for en siste økt før sentrumsløpet på lørdag. Planen var å kjøre en terskeløkt over 2 runder. Som vanlig var det god stemning ved start, og da vi stod ved startområdet og Annette ba meg om å snu meg fikk jeg meg litt av en overraskelse. For der stod det en kopi av meg selv i fullverdig størrelse som reklameplakat for kondis. Jeg viste at det var kommet på trykk i kondis medlemsbladet, men nå også i helfigur.....
Bildet er det pappa som har tatt, så her burde det i utgangspunktet vært royalties......

Men hva er det det reklameres om? Jo det er medlemskap i organisasjonen KONDIS.
Siden jeg begynte å løpe/drive med diverse sportslige aktiviteter har jeg vært medlem i kondis.
Jeg får et medlemsblad i posten 8 ganger i året. Hver gang det dumper ned i postkassen er det en fryd å sette seg godt til rette i sofaen og lese bladet fra perm til perm. Dette høres litt geekete ut, men for de som er litt interesserte i utholdenhetsidrett, mosjon og trening er dette veldig interessant lesning.
I tillegg 2 ganger i året, plumper det innom terminlister. Denne lister opp alt hva man kan tenke seg av konkurranser i Norge innen kondisjonsidrett, fortrinnsvis rettet mot mosjoniser. Langrenn, Løp, Ritt, Triathlon, Multisport, Rulleski, Stafetter osv.

Ikke bare gir medlemsskap i kondis god lesning og inspirasjon, men det gir også rabatt på flere av disse konkurransene i terminlistene.
For å kunne drive med alt dette kreves det noe utstyr, dette får man også rabatt på gjennom medlemsskapet. Det gir nemlig 20 % rabatt på Bull og Sportslageret, og 15 % på løplabbet. Dette kommer godt med når man er over middels interessert som jeg er og til stadighet trenger en og annen sportsduppeditt.
Og på toppen av det hele, når man først har blitt bitt av basillen vil man reise rundt i verden og utøve aktiviteter på flere av verdens kontinenter. Også til dette kan man nyte fordel av det medlemsskapet kondis gir. Det gir nemlig mulighet til å bestille sportsreiser gjennom SAS. En sportsreise billett gir bedre flex-muligheter, samt extra baggasje som skitrekk, sykkel etc.

Hva er det egentlig å vente på..... Bli medlem!



2 kommentarer:

  1. Herlig! Der fikk du deg altså en overraskelse :-)

    SvarSlett
  2. Ja, litt rart å se seg selv i helfigur sånn :)

    SvarSlett

Legg inn kommentar